16 maja 2011

Tańsze odpowiedniki

Aby wyglądać modnie nie trzeba wydawać "milionów"!
Niekażdego stać na torebkę kosztującą 5 tysięcy zł czy buty za prawie 8 tysięcy.
Na szczęście można znaleść tańsze zamienniki.Po za tym drosze nie znaczy lepsze ;).
Dlatego postanowiła, co jakiś czas, pokazywać Wam tańsze odpowiedniki markowych ubrań/dodatków, na które możecie sobie pozwolić.

Pamiętacie o Stereostore- sklepie internetowym,o którym pisałam w jednym z moich postów?



Prezentowałam w nim m.in.gumowe zegarki i kolczyki w kształcie sowy.
Właśnie w Stereostore możemy zaleść tańszy odpowieniki kolczyków-Dorothy Perkins,które kosztują £7.50.Natomiast w Stereostore 19,99zł.Oszczędzamy około 15 zł!
Co prawda różnią się kolorem,ale różnica w cenie jest!!

Teraz gumowe zegraki- TU kosztuja $19.99 , a w  Stereostore 19,99zł.





I buty,które być może już niedługo będą moje <3

10 komentarzy:

  1. fajne te kolczyki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. takie gumowe zegarki widziałam na allegro,ale nie w takich neonowych kolorach:P

    OdpowiedzUsuń
  3. podejrzewam, że na allegro mogą być jeszcze tańsze, widziałam ich tam mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. allegro jeszcze taniej oferuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki zegarek z allegro,ale guma szybko się porwała..może te są lepszej jakości

    OdpowiedzUsuń
  6. Na allegro są jeszcze tańsze. :) Szczerze mówiąc nie podobają mi się te zegarki, ale to kwestia gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam prawie podobne, tylko kolorowe sówki z Bijou Brigitte;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasz żółty odpowiednik jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ciekawe rzeczy, buciki genialne!

    OdpowiedzUsuń